Czy to, co mówisz do siebie jest budujące, wspierające, czy wręcz przeciwnie, jest pełne lęku, strachu, obaw? Wyobraź sobie, że ten dialog wewnętrzny może być wspierający i że dobrze się z tym czujesz! Są na to techniki a ty, świadomie możesz tworzyć lepszą, zdrową rzeczywistość…
Posłuchaj, przekonaj się – opowiada Kamilla Motacki (poprz. Daroszewska) – Licencjonowany Trener Transforming Communication™ i Resolve Coaching™ ../../2019/08/16/
Pomyśl o warsztatach z Kamillą Motacki (poprz. Daroszewską) – Licencjonowanym Trenerem Transforming Communication™ i Resolve Coaching™ ../../2019/08/16/pl/aktualności coach, trener biznesu oraz rozwoju osobistego, członek Rady Ekspertów „Biznesu na fali”, współpracownik firmy Workplaces Options®. Zajmuje się rozwojem i stymulowaniem potencjału ludzi oraz organizacji. W swojej pracy bazuje na rozwiązaniach interdyscyplinarnych, uwzględniających podejście myślenia systemowego oraz zmian dynamicznych. W treningach główny nacisk stawia na praktyczność oraz użyteczność. Warsztat swojej pracy opiera na wynikach najnowszych badań nad pracą mózgu, których jest ogromną pasjonatką.
Trening Transforming Communication™
4.04.2019 – 7.04.2019
Szkolenie otwarte w Bydgoszczy. Warsztat koncentruje się na umiejętnościach rozwiązywania konfliktów, budowania silnych relacji biznesowych, pozyskiwania klientów, budowania relacji partnerskich i rodzicielskich.
Na zajęciach:
- pogłębiamy umiejętności wzbudzania sympatii oraz autorytetu sprzyjających pogłębianiu relacji oraz skutecznego rozwiązywania konfliktów,
- poznajemy sposoby budowania przychylnego nastawienia do ludzi oraz zainteresowania do wspólnie realizowanego zadania,
- rozwijamy umiejętności wygaszania sporów i sytuacji konfliktogennych,
- uczymy się generowania zachowań prowadzących do ugody i nastawionych na rozwiązania,
Na tych warsztatach:
- Nauczysz się rozpoznawać 4 grupy sytuacji problemowych i stosować odpowiednie dla nich narzędzia komunikacyjne.
- Poznasz sposoby rozpoznawania konfliktu wartości i potrzeb oraz nauczysz się jak je rozwiązywać.
- Rozwiniesz: umiejętności bycia w kontakcie ze sobą i ludźmi, zdolności utrzymywania długotrwałych relacji, rozumienia i akceptowania odmienności.
- Poznasz techniki rozwiązywania problemów oraz konfliktów w organizacjach, z klientami, partnerami w dyskusji, z samym sobą – bez stosowania gróźb lub kar, lecz z efektem wygrana-wygrana.
- Otrzymasz skuteczne narzędzia do budowania harmonii i współpracy z partnerami
Na zakończenie otrzymasz Międzynarodowy Certyfikat
DLA KOGO:
- osób, które pracują w środowisku, gdzie konflikt jest jednym z elementów składowych specyfiki pracy
- osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności komunikacji w znajdywaniu rozwiązań nastawionych na współpracę oraz generowanie obopólnych korzyści.
JAKA METODOLOGIA:
Warsztat zbudowany jest na bazie: modelu dr Tomasa Gordona, twórcy komunikacji dla rodziców i liderów (PET – Parents Effective Communication i LET – Leaders Effective Communication), komunikacji zorientowanej na rozwiązania (Solution Focused Communication) oraz technik komunikacyjnych NLP.
Program szkolenia został ułożony według formuły – „od szczegółu do ogółu”. Na początku uczestnicy uczą się pojedynczych narzędzi, które mają wspomóc ich w rozwijaniu umiejętności współpracy i kreowania rozwiązań. W dalszej części szkolenia poznają jak te narzędzia wykorzystać strategicznie w zależności od sytuacji oraz typu osoby.
Szkolenie ułożone jest w ciągu logicznym: od rozwijania umiejętności (ćwiczenie zachowań) do kształtowania postawy (współpraca). Taki rytm jest naturalnym procesem rozwoju człowieka i budzi najmniej frustracji w procesie nauczania.
Twórcą warsztatu Transforming Communication™ jest dr Richard Bolstad z Nowej Zelandii – autor modelu Transforming Communication™ oraz modelu RESOLVE™,
Transforming Communication ™ jest uczony na całym świecie począwszy od Nowej Zelandii poprzez Japonię,Niemcy, Meksyk, USA, między innymi w Sarajewie, Bośni, Hercegowinie, Czeczeni, Waszyngtonie.