Home Kobiety na Fali Natalia Sitarska – socjolog, badacz marketingowy, prowadzi najbardziej popularny blog kulinarno-podróżniczy w...

Natalia Sitarska – socjolog, badacz marketingowy, prowadzi najbardziej popularny blog kulinarno-podróżniczy w Polsce Tasteaway.pl

701
0
SHARE

Portal Marka jest kobietą, ogólnopolska społeczność Kobiet na Fali oraz Klub „Marka jest kobietą”, wraz z serwisem www.Biznesnafali.pl promuje i pokazuje wartościowe kobiety, pasjonatki życia, które inspirują innych. Kobiety, które naszym i Waszym zdaniem warto przedstawić szerszej publiczności, za ich charyzmę, profesjonalizm, ale przede wszystkim naturalną serdeczność i otwartość na innych. Zwykłe, niezwykłe, które są wśród Was. Dyrektorki, właścicielki firm, ekspertki w swojej dziedzinie, prawdziwe pasjonatki życia. Jeśli Ty także należysz do nich lub znasz wyjątkową kobietę, której postawę warto docenić i przedstawić szerzej, napisz do nas! # PRZYŁĄCZ SIĘ do naszej wyjątkowej, ogólnopolskiej społeczności Kobiet na Fali i KLUBU MARKA JEST KOBIETĄ. Napisz do nas: #

Nasz wybór: Natalia Sitarska – socjolog, badacza marketingowy, bloger, z wykształcenia również dziennikarz. Od 2012 roku współwłaściciel agencji badawczo-strategicznej brainlab, współtwórca platformy do badań online wyraz.to. Specjalizuje się w badaniach z zakresu brand & communication oraz w badaniach trendów. W swojej karierze pracowała dla takich marek jak mBank, Tesco, Kamis, Gatta, Orange, Nestle, Statoil czy Dilmah.

Od 2013 r. razem z Łukaszem Smolińskim prowadzi Tasteaway.pl, najbardziej popularny blog kulinarno-podróżniczy w Polsce, który w styczniu 2015 roku znalazł się w 20-stce najbardziej wpływowych blogerów wg Jasona Hunta. Systematycznie współpracują z markami takimi jak choćby Nivea, Bank Pekao S.A., PZU, Emirates, HTC czy HBO oraz z zagranicznymi podmiotami promującymi miasta i regiony w Polsce.

Szczęśliwy człowiek, narzeczona, mama, zawsze w biegu, zakochana w Azji i w Hiszpanii. Niepoprawna fanka dobrego jedzenia.

Dzień zaczynam od…  uśmiechu mojego dziecka.

Jeśli makijaż to…  tusz do rzęs i błyszczyk.

Ulubione buty… trampki.

Mój zapach… perfumy Lolita Lempicka.

Spodnie czy sukienka… spodnie.

W torebce mam zawsze… telefon, portfel, nawilżający krem do ust, ładowarkę, tabletki na ból głowy, zabawkę dla synka, notes, długopis, zakreślacz.

W drodze do pracy (słucham/robię)… słucham radia, a w korkach przeglądam Facebooka i skrzynkę mailową.

Pierwsza rzecz w pracy którą robię… nie mam biura, więc ciężko znaleźć rutynowy element wszystkich dni – na pewno kawa lub herbata, maile, blog, Facebook.

Na moim biurku stoi… laptop.

Najbardziej w pracy lubię… rozmowy z ludźmi.

A do moich obowiązków należy… pisanie, słuchanie, wymyślanie, rozmawianie, dopytywanie „dlaczego”, wyciąganie wniosków, pisanie rekomendacji, rozmawianie, pisanie, rozmawianie.

Słowa, które najczęściej (nad)używam… generalnie.

W przerwie na lunch… uwielbiam zjeść coś dobrego.

Śmieję się… często.

Stawiam innym plusy za…  komunikatywność / pozytywne myślenie / bezproblemowość.

Inni o mnie…  ich trzeba zapytać.

Robi się gorąco, gdy…  wszystko na raz wali się na głowę.

Podpaść mi można… można – mam problemy z ukrywaniem negatywnych emocji.

Ostatnie minuty w pracy… czasem wypadają o 14.00, czasem o 3.00 w nocy.

W domu najczęściej… odpoczywam, sprzątam, pracuję, bawię się z dzieckiem, goszczę znajomych.

Najprzyjemniej się czuję, mając na sobie… japonki! Bo to znak, że jest upał 😉

Moje ulubione smaki… tajskie, włoskie, azjatyckie.

Moje podróże… są częste, bliskie, dalekie, zawsze kulinarne. Czasem we dwoje, zdecydowanie częściej rodzinne – z naszym 4-latkiem, którym w swoim życiu zobaczył już więcej niż wielu dorosłych. Podróże dla nas to pasja i sposób na życie.

Ostatnio zaciekawiło mnie / zdziwiło…  wycinanie dyni z naszym synkiem na Halloween. Nie spodziewałam się, że to tyle zabawy!

Aktywnie spędzam czas… zawsze! Nienawidzę nic nie robić!

O zdrowie dbam… zachowując złoty środek. Nie lubię przesady,

Mam słabość do… czekolady i dobrego jedzenia!

Moje wartości w życiu – na co dzień i w biznesie…  Rób to, co kochasz.

Odwaga w biznesie. Rozumiem ją tak, że…  potrafię zaakceptować zmiany i elastycznie dostosować się do nowych sytuacji.

Złote myśli i sentencje, które za mną chodzą…
3 ulubione:
1) Po burzy zawsze wychodzi słońce
2) Kto nie idzie na przód, ten się cofa
3) Zwycięzca widzi rozwiązanie w każdym problemie, przegrany problem w każdym rozwiązaniu.

Co mnie motywuje?  
Marzenia.

To, z czego jestem dumna to?
Jestem dumna z naszego synka. Jestem dumna z mojego narzeczonego, który jak nikt inny potrafi rozwijać nowe pomysły i tworzyć z nich ciekawe i dochodowe biznesy. Jestem dumna z siebie i mojego wspólnika, że od 3,5 roku budujemy własną agencję badawczą Brainlab i pomimo wielu przeszkód, które pojawiły się na naszej drodze, nadal idziemy naprzód.  Jestem dumna z naszej pracy nad blogiem, która sprawiła, że Tasteaway.pl dość szybko stał się jednym z najpopularniejszych blogów w swojej kategorii tematycznej i znalazł się w gronie 30 najbardziej wpływowych blogów w Polsce.

Czym jest dla mnie, jak rozumiem słowo sukces?
Sukces to dla mnie szczęście, harmonijne życie, w którym jest czas na wszystko: rodzinę, pasję, pracę, przyjaciół.

Czym jest dla mnie, jak rozumiem słowo „profesjonalna marka osobista”?
Marka osobista to dla mnie budowanie swojego wizerunku w kierunku, który nam odpowiada – zgodnym z naszą pracą, ale również z naszym charakterem.

Przekonałam się / utwierdziłam w przekonaniu, że w życiu…?
Zawsze coś może nas zaskoczyć, a zmiany, których się obawialiśmy mogą być zmianą na plus.

Pojawiające się szanse/sytuacje biznesowe?
Warto wykorzystać, ale nigdy za wszelką cenę.

Gdybym mogła coś powtórzyć w życiu / zmienić?
Nic bym nie zmieniła.

Marzenia z dzieciństwa, czyli gdybym nie robiła dziś tego, co robię, pewnie…
Może byłabym dziennikarzem? Albo zamieszkała w Hiszpanii?

Marzenie/cel/plan – te duże i małe, na ten rok…?
Szczęśliwe chwile we dwoje i we troje. Fajne projekty w firmie. Ciekawe kampanie na blogu. Otwarcie DESEO – luksusowej cukierni, którą razem ze swoimi wspólnikami otwiera mój narzeczony i obowiązkowo jakaś daleka podróż: najlepiej Azja lub Ameryka Środkowa.

Najważniejszy Post Scriptum, czyli to, co nie zmieściło się powyżej, a chciałabym dopisać – czyli moje przesłanie dla innych kobiet, i nie tylko…
Czasem ktoś mówi, ze nie można mieć wszystkiego: dziecka, fajnego życia we dwoje, podróży, imprez, ciepłego domu, satysfakcjonującej pracy, pasji. Można. Można wszystko.

2015_MARKA JEST KOBIETA

* * * * *

Natalia Sitarska – socjolog, badacza marketingowy, bloger, z wykształcenia również dziennikarz. Od 2012 roku współwłaściciel agencji badawczo-strategicznej brainlab, współtwórca platformy do badań online wyraz.to. Specjalizuje się w badaniach z zakresu brand & communication oraz w badaniach trendów. W swojej karierze pracowała dla takich marek jak mBank, Tesco, Kamis, Gatta, Orange, Nestle, Statoil czy Dilmah.

Od 2013 r. razem z Łukaszem Smolińskim prowadzi Tasteaway.pl, najbardziej popularny blog kulinarno-podróżniczy w Polsce, który w styczniu 2015 roku znalazł się w 20-stce najbardziej wpływowych blogerów wg Jasona Hunta. Systematycznie współpracują z markami takimi jak choćby Nivea, Bank Pekao S.A., PZU, Emirates, HTC czy HBO oraz z zagranicznymi podmiotami promującymi miasta i regiony w Polsce.

Szczęśliwy człowiek, narzeczona, mama, zawsze w biegu, zakochana w Azji i w Hiszpanii. Niepoprawna fanka dobrego jedzenia.

* * * * *

Jeśli Państwo także znają wyjątkowe kobiety biznesu, których postawę warto docenić i przedstawić szerzej, prosimy także o przesyłanie nam swoich zgłoszeń na adres #. A może sama jesteś jedną z nich!? Zapraszamy!

kobiety_biznesu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here