Z udziałem Żanety Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa, Anny Górskiej, Przewodniczącej Oddziału Europy Centralnej ICCA, Małgorzaty Morek, Dyrektor ds. Rozwoju Franczyzy w firmie ACCOR Orbis Grupa Hotelowa, oraz Beaty Kapcewicz – Międzynarodowy Trener, Coach, Speaker. Prezes Zarządu Librandt fostering managers, Akademia „Marka jest kobietą”, inicjatywa stworzona z myślą o przedsiębiorczych kobietach szukających realizacji w życiu zawodowym i osobistym, po raz drugi zawita do Warszawy. 17 czerwca br. w EXPO XXI Warszawa odbędzie się spotkanie p.t. „Droga na szczyt jest bliżej niż Ci się wydaje – debata w gronie kobiet sukcesu”
Klub i Akademia „Marka jest kobietą”, dziś ogólnopolski projekt, powstał na Pomorzu z inicjatywy Jarosława Waśkiewicza, coacha, mówcy motywacyjnego i redaktora naczelnego serwisu Biznesnafali.pl i Markajestkobieta.pl Projekt dedykowany jest przedsiębiorczym kobietom szukającym realizacji w życiu zawodowym i osobistym, motywacji do działania i inspiracji. W ramach cyklicznych spotkań i Klubu Kobiet na fali mogą dzielić się wiedzą i doświadczeniem oraz czerpać pozytywną energię ze wspólnego działania. Tematyka spotkań i dyskusji obejmuje zagadnienia z obszaru zarządzania, budowania marki własnej i biznesowej oraz rozwoju osobistego. 23 maja br. roku, dzięki współpracy partnerów – EXPO XXI Warszawa i Belvedere Catering by Design, projekt miał swoją pierwszą edycję także w Warszawie.
17 czerwca br. organizatorzy Akademii „Marka jest kobieta” po raz drugi zapraszają do EXPO XXI Warszawa na wyjątkowy wieczór pod nazwą „Droga na szczyt jest bliżej niż Ci się wydaje – debata ekspercka w gronie kobiet sukcesu”. Spotkanie będzie miało formę debaty prowadzonej Jarosława Waśkiewicza, podczas której o swoich doświadczeniach w biznesie, budowaniu marki oraz równowadze pomiędzy życiem osobistym i zawodowym opowiedzą trzy znane, przedsiębiorcze kobiety, związane z przemysłem spotkań w Polsce:
Żaneta Berus – Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu EXPO XXI Warszawa, a także członek Zarządu Sapphire Group, pod koniec lat 90-tych pełniła prestiżową funkcję Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago, laureatka wielu prestiżowych nagród branżowych m.in. Osobowość Roku 2014 branży MICE, dzięki swoim osiągnięciom i zaangażowaniu w 2013 roku odznaczona przez prezydenta Komorowskiego Srebrnym Krzyżem Zasługi za promocję polskiej gospodarki i wkład w rozwój polskiej samorządności;
Anna Górska – Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA (International Congress And Convention Association) i Wiceprezes ds. Członkostwa w MPI (Meeting Professionals International), Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich oraz laureatka wielu prestiżowych nagród branżowych m.in. Osobowość Roku 2014 w konkursie MP Power Awards w kategorii Convention Bureau;
Małgorzata Morek – Dyrektor ds. Rozwoju Franczyzy Polska, Kraje Bałtyckie, Czechy i Słowacja, ACCOR Orbis Grupa Hotelowa, odpowiadała za tak prestiżowe projekty, jak integracja hoteli Orbis z marką Mercure oraz projekty związane z rozwojem i zmianami wewnątrz organizacji, jest także Członkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Beata Kapcewicz – Międzynarodowy Trener, Coach, Speaker. Prezes Zarządu Librandt fostering managers. Ekspert ds. personal brindingu programu TVN BiŚ, TVP1, Rzeczypospolitej, portalu pracuj.pl i wp.pl. Na co dzień pomaga Zarządom, menedżerom, przedsiębiorcom, trenerom dokonać zmiany w życiu osobistym i zawodowym. Pomaga zmieniać rezultaty wielkich firm, zespołów, a także pojedynczych osób gotowych wejść na kolejny poziom swojej kariery i swojego rozwoju, aby sięgać po więcej, bo jak twierdzi „ każdy ma swój Mt Everest, dla zdobycia którego pojawił się na tej Ziemi”. W jej programach w ciągu ostatnich 8 lat wzięło udział ponad 30 tysięcy osób.
„Marka jest kobietą” to dziś ogólnopolska społeczność, KLUB “Kobiet na fali” i spotkania z najlepszymi praktykami biznesu, osobowościami życia publicznego, ale przede wszystkim wartościowymi ludźmi – kobietami godnymi naśladowania, które na co dzień inspirują innych. Kobiety stanowią ponad połowę naszego społeczeństwa, dlatego ich rola jest nie do przecenienia także we współczesnych firmach. Doskonale wiedzą, czym jest empatia, a ich sposób zarządzania, tak różny od męskiego, jest efektywny, holistyczny, oparty na komunikacji i partnerstwie oraz płaskich strukturach. Dlaczego więc im wyższy szczebel kariery zawodowej, tym mniej jest kobiet? – powiedział Jarosław Waśkiewicz, wyjaśniając genezę Klubu i Akademii „Marka jest kobietą”.
Ramowy program spotkania „Droga na szczyt jest bliżej niż Ci się wydaje – debata ekspercka w gronie kobiet sukcesu” w EXPO XXI Warszawa:
18:00 Otwarcie spotkania i powitanie gości przez Jarosława Waśkiewicza;
18:10 Debata ekspercka w gronie kobiet sukcesu p.t. „Droga na szczyt jest bliżej niż Ci się wydaje” z udziałem Żanety Berus, Anny Górskiej i Małgorzaty Morek;
19:30 Poczęstunek i networking biznesowy
20:00 Loteria wizytówkowa – losowanie nagród i upominków ufundowanych przez partnerów i sponsorów wydarzenia.
Informacje dotyczące uczestnictwa w spotkaniu
Ze względu na kameralną formułę spotkań “Marka jest kobietą”, liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia można składać pod adresem # z dopiskiem „Inwestycja w siebie, Warszawa”.
Inwestycja w siebie – warunki uczestnictwa w spotkaniu to 89 zł (69 zł dla członkiń KLUBU “Marka jest kobietą” i dotychczasowych uczestniczek spotkań z cyklu „Marka jest kobietą”).
***
O Jarosławie Waśkiewiczu
Wydawca, redaktor naczelny pomorskiego portalu informacyjnego Biznesnafali.pl. Założyciel Akademii „Marka jest kobieta”, od ponad 10 lat prowadzi inspirujące spotkania w ramach „Executivemeetings” z najlepszymi praktykami biznesu, ludźmi sukcesu. Razem z Warrenem Buffetem rekomenduje światową publikację „Jack Welch mówi, a cały świat słucha”. Jest patronem i ambasadorem ważniejszych wydarzeń biznesowych w Polsce z dziedziny przywództwa, komunikacji, marki osobistej. Autor serwisu Pochwalawartosci.pl, nominowanego do nagrody Najlepszy Blog Roku pisany przez Gdańszczan. Coach i mówca motywacyjny, na stałe współpracuje z ogólnopolskim czasopismem dla kobiet z wartościami „meLADY” oraz „Law Business Quality”, magazyn dla ludzi sukcesu.
O EXPO XXI Warszawa
EXPO XXI Warszawa to nowoczesne miejsce na mapie stolicy, przygotowane do profesjonalnej obsługi wszelkiego rodzaju wydarzeń specjalnych. Popularny i lubiany obiekt zlokalizowany przy ulicy Prądzyńskiego 12/14, gości w ciągu roku ponad 200 różnego rodzaju imprez, także cyklicznych, w tym wystawy, konferencje, eventy zamknięte, pokazy mody, seminaria, bankiety, targi, imprezy kulturalne i sportowe oraz koncerty. Rocznie EXPO XXI Warszawa odwiedza kilkaset tysięcy osób.
Główna część EXPO XXI została oddana do użytku we wrześniu 2001 roku, w 2009 roku obiekt został rozbudowany o Halę nr 4. Obecnie Centrum EXPO XXI oferuje gościom ponad 20 000 m² specjalistycznej powierzchni, w tym 13 500 m² powierzchni w czterech halach, 1 500 m² powierzchni w ramach dziesięciu sal konferencyjnych i pokojów do rozmów oraz 5000 m² terenu ekspozycji zewnętrznej w parkingiem na 1500 samochodów. Obiekt jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
EXPO XXI Warszawa to profesjonalny partner w biznesie oferujący najwyższej jakości przestrzeń eventową do indywidualnej aranżacji oraz szereg usług dodatkowych związanych z organizacją wydarzeń specjalnych, w tym m.in. montaż ekspozycji i scenografii, nagłośnienie, catering, reklamę i multimedia czy zakwaterowanie. Największym kapitałem EXPO XXI jest doświadczenie i sprawdzony zespół specjalistów. Aby sprostać rosnącemu zainteresowaniu zagranicznych klientów, w ostatnich miesiącach został on rozbudowany. A do życia powołano specjalny wydział specjalizujący się w obsłudze i pozyskiwaniu zagranicznych wydarzeń.
Wysoki standard i jakość usług EXPO XXI potwierdzają profesjonalne organizacje branżowe, których obiekt jest członkiem: UFI, ICCA, Polska Izba Przemysłu Targowego, Warszawska Organizacja Turystyczna, Stowarzyszenie Branży Eventowej oraz Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza. EXPO XXI Warszawa należy do Sapphire Group, właściciela spółek EXPO XXI, Blue Business Media, Sapphire Ventures.