“Poprzez kampanię True Passion z okazji FIFA Women’s World Cup France 2019™, Hyundai wyraża swoje zaangażowanie we wspieranie kobiet na całym świecie”, powiedział Wonhong Cho, Wiceprezydent i Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu Hyundai Motor
Hyundai zaplanował atrakcje angażujące fanów piłki nożnej. Przygotowana z okazji FIFA Women’s World Cup France 2019™ kampania Hyundai pod nazwą True Passion (Prawdziwa Pasja) oddaje hołd wyjątkowym kobietom w piłce nożnej. Pokazuje także zaangażowanie Hyundaia w rozwój kobiet w innych dziedzinach życia oraz ma inspirować i angażować fanów.
Hyundai przygotował także aktywacje marketingowe, w których fani będą mogli prognozować wyniki meczów, a także głosować na najlepszy gol turnieju na specjalnie przygotowanej stronie internetowej oraz za pomocą aplikacji mobilnej. Przy stadionie Olympique Lyonnais w Lyonie podczas meczów półfinałowych i finałowego będzie można odwiedzić interaktywną strefę FIFA Fan Experience.
Hyundai od dawna angażuje się w inicjatywy sportowe. Celem Hyundaia jest zachęcenie ludzi, aby w duchu przyjaźni dali się ponieść sportowym emocjom. Zwłaszcza piłkę nożną Hyundai traktuje jako kluczowy element swojej strategii marketingowej, ponieważ jest to ukochany sport fanów na całym świecie.
W ramach zaangażowania w mistrzostwa, Hyundai dostarczy flotę 96 samochodów do logistycznej obsługi turnieju, będą to m. in. modele Santa Fe, Tucson i Kona.