Międzynarodowy Dzień Kobiet to wyjątkowe święto, podczas którego kobiety na całym świecie zabierają głos i zwracają uwagę na swoją pozycję w społeczeństwie. Do tegorocznej celebracji aktywnie włącza się także agencja 24/7Communication, która na ten dzień przygotowała niezwykły event – #KobietywPR, czyli talk show na żywo. 8 marca o godzinie 10.00, w formie telewizji śniadaniowej odbędzie się wydarzenie, podczas którego prowadzące: Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication i Marta Pokutycka-Mądrala, Corporate Affairs i PR Director w Nationale Nederlanden, porozmawiają z gośćmi z różnych środowisk na temat pozycji kobiet w PR.
Otaczający nas świat nieustannie się zmienia – wraz z nim zmienia się i umacnia postrzeganie roli kobiet w społeczeństwie, a w szczególności na rynku pracy. Jedną z takich branż jest PR, a rola kobiet w nim to temat badany i dyskutowany na całym świecie. Czy jednak środowisko zdominowane przez kobiety oznacza również równość płci? Celem wydarzenia #KobietywPR jest przede wszystkim rozpoczęcie dyskusji o wzmocnieniu pozycji kobiet w sektorze Public Relations, tak aby w pełni wykorzystały swój potencjał, a także inspirowanie branży do równego traktowania płci.
Podczas wydarzenia, na niełatwe pytania postarają się odpowiedzieć praktycy z branży i badacze. Prowadzący i goście zastanowią się m.in. dlaczego branża PR jest uważana za „kobiecy” sektor, jaka jest pozycja kobiet w polityce, a także dlaczego w PR pojawiają się takie same stereotypy, co w innych branżach?
Gośćmi #KobietywPR będą m.in.:
- Alicja Wysocka, Managing Parter w Clue PR,
- Małgorzata Rybak-Dowżyk, Corporate Communication Department Director
w T-Mobile, - Tomasz Sobierajski, socjolog,
- Barbara Krysztofczyk, Expert Marketing i PR polityczny,
- Magdalena Sobkowiak, dziennikarka, szefowa sztabu W. Kosiniaka (PSL),
- Julia Izmałkowa, HUMANOLOGIST (psycholog, researcher, mówca, autorka),
- Susan Hardwick, współzałożycielka Global Women in PR.
Dla 24/7Communication wyrównywanie szans i równe traktowanie pracowników bez względu na płeć jest niezwykle ważne. Dbamy o rozwój i zachowanie równowagi w życiu zawodowym i prywatnym wszystkich członków zespołu, a tak się składa, że branża PR jest niezwykle sfeminizowana. Właśnie dlatego chcemy wykorzystać okazję, jaką jest Dzień Kobiet i rozpocząć dyskusję na temat kobiet w PR: zachęcić je do pełnego wykorzystania swojego potencjału oraz zainspirować branżę do równego traktowania płci. – podkreśla Dirk Aarts, Managing Partner w 24/7Communication.
Wydarzenie jest skierowane do branży PR – kobiet i mężczyzn pracujących w agencjach korporacjach i różnego rodzaju instytucjach.
Do wydarzenia można dołączyć na Facebooku 24/7Communication: #
Więcej informacji o wydarzeniu dostępne na: #